Iklan Paling Popular

16 March 2014

: pinjaman peribadi berlesen bumiputra call/ziela 019-2558811

ACTION REQUIRED - We are notifying you that your form or survey is approaching the entry limit (9 left).

To continue receiving detailed entry data via emails, please log into the system to reset your limit (if applicable) or upgrade your plan in the Accounts area. Thank you.

Tajuk Iklan*:pinjaman peribadi berlesen bumiputra call/ziela 019-2558811
Name*:ziela
Web Site:www.pinjamanberlesen.com.my
Email*:suzziela88@yahoo.com
Isi Iklan Anda*:Kami, adalah Syarikat Kewangan Berlesen ingin menawarkan pinjaman wang tunai segera yang bersesuaian
dengan keperluan kewangan anda. Kami akan pastikan anda berpuas hati dengan perkhidmatan kami.
Kenapa anda perlu memilih syarikat kami????
- * Pemberi wang terus
- * Tanpa penjamin dan cagaran
- * Pinjaman di luluskan secepat mungkin
- * Tiada pembayaran uprond sehingga lulus
- * Maklumat di rahsiakan
- * Yang bekerja dan menetap area KL dan Selangor sahaja

•Tertakluk pada terma dan syarat)
Jika anda berminat dokumen yang di perlukan :
1) 3 bulan slip gaji terbaru
2) 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Penyata EPF (Sekiranya ada)
4) Utiliti Bil Elektrik / Air yang terkini
5) Surat pengesahan jawatan / EA

ALAMAT:
C-3A-13 BLOCK C
PUSAT KOMERSIAL SOUTHGATE
JALAN DUA,OFF JALAN CHAN SOW LIN
55200 KUALA LUMPUR
Sila hubungai: ZIELA 019-2558811
EMAIL: suzziela88@yahoo.com
WEBSITE: www.pinjamanberlesen.com.my

FAX:03-92260505
ES LINK CAPITAL SDN BHD
adalah syarikat pinjaman wang berlesen yang diluluskan oleh(K.P.K.T.) Kementerian Perumahan & kerajaan Tempatan di bawah Akta Pemberi Pinjaman 1951
Foto Upload (2M max):PINK PIC.jpg
Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



2 comments:

  1. Hari yang baik,
    Nama saya Marcu Dorlca, saya dari Romania. Saya ingin memberi keterangan mengenai peminjam yang baik yang menunjukkan saya cahaya selepas dia ditangkap oleh dua pemberi pinjaman antarabangsa yang berbeza di Internet, semuanya berjanji untuk memberi saya pinjaman selepas mereka membuat saya membayar banyak cukai dan mereka tidak memberi saya apa-apa dan tidak mempunyai sebarang keputusan yang positif. Saya telah kehilangan wang saya yang diperolehi dan jumlah itu (3,000 euro). Suatu hari saya melayari internet yang kelihatan keliru dan kecewa, maka saya mendapat kesaksian daripada seorang wanita yang juga ditipu dan akhirnya terikat dengan kredit yang sah dan boleh dipercayai Puan Alicia Radu (aliciaradu260@gmail.com) di mana dia akhirnya mengambil jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian saya memberitahu mereka tentang bagaimana saya dirompak oleh dua pemiutang yang berbeza yang tidak lebih daripada memberi saya lebih banyak kesakitan. Saya menerangkan kepada mereka melalui e-mel. Mereka memberitahu saya untuk berhenti menangis kerana saya akan mengambil pinjaman saya dari syarikat mereka dan juga membuat pilihan yang tepat dengan menghubungi mereka. Saya telah menyelesaikan borang pinjaman dan saya telah melakukan semua yang saya telah diminta dan saya telah diberi pinjaman sebanyak 25,000.00 € oleh syarikat hebat ini. Di sini saya gembira dengan keluarga saya hari ini kerana ibu Alicia Radu telah memberi saya pinjaman, jadi saya bersumpah kepada diri saya sendiri bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya menerima pinjaman saya. Saya fikir orang lain juga menjadi saksi dan pemiutang yang sama. Adakah anda memerlukan pinjaman kecemasan? Mohon dan cepat hubungi ibu dengan e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (marcudorlca750@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. Singkat kata untuk keuntungan yang luar biasa yang anda bantu saya perolehi hanya dalam seminggu dengan strategi pilihan binari. Maaf kerana saya ragu pada awalnya, saya melabur $ 200 dan memperoleh $ 2,500 hanya dalam satu minggu, dan terus melabur lebih banyak lagi, hari ini saya mempunyai kewangan berjaya, anda boleh menghubunginya melalui e-mel: carlose78910@gmail.com
    Melalui whatsapp: (+12166263236)
    Saya nasihatkan anda jangan ragu-ragu. Dia hebat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...