Iklan Paling Popular

17 February 2014

: PINJAMAN WANG BERLESEN SHAH ALAM

Tajuk Iklan*:PINJAMAN WANG BERLESEN SHAH ALAM
Name*:Ain
Web Site:www.wangmesra.com
Email*:lo6163.sl@gmail.com
Isi Iklan Anda*:Salam Sejahtera kami dari syarikat pinjaman wang berlesen,menawarkan pinjaman peribadi yang murah mudah,cepat,serta tidak membebankan anda.

Kami sedia memberi perhidmatan yang memuaskan kepada anda.serta menyelesaikan masalah pinjaman peribadi, kad kradit, bank, koperasi dan lain2.
Proses kelulusan hanya 30 minit.

MAKLUMAT PEMINJAM AKAN DIRAHSIAKAN,
PINJAMAN YANG SAH DISISI UNDANG-UNDANG.
DIPANTAU OLEH (KPKT) kementerian perumahan kajian tempatan


KEISTIMEWAAN:
-DOKUMEN YANG RINGKAS
-PINJAM RM100 HINGGA RM20,000
-BAYARAN BALIK SECARA ANSURAN YANG MUDAH
-BAYARAN PENYTELESAIAN YANG MUDAH TANPA INTEREST
-REBATE KE ATAS PENYELESAIAN AWAL
- PAKEJ YANG MENARIK

KELAYAKAN:
-WARGANEGARA
-BERUMUR 18 TAHUN KE ATAS
-KAKITANAGAN KERAJAAN / SWASTA / PENCEN
-BLACKLIST LAYAK MEMOHON

DOKUMEN DIPERLUKAN
-SLIP GAJI 3 BULAN TERKINI
-BIL ELEKTRIK DAN AIR (2 BULAN) TERKINI
-BUKU BANK / PENYATA BANK (3 BULAN) TERKINI

PERTANYAAN LANJUT
TEL NO :03-58805653
FAKS NO :03-58805652
EMAIL :lo6163.sl@gmail.com / wangmesra@hotmail.com
WEBSITE : http://wangmesra.com/


ATAU DATANG TERUS KE :
WANG MESRA RESOURCES
No.6b, 2nd Floor, Jalan Tengku Ampuan Zabedah D9/D
Seksyen 9, 40100 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

DIBUKA :
Isnin-Jumaat :9.00a.m-5.00p.m
Sabtu :9.00a,m-1.00p.m
Ahad&Umum :Tutup
Foto Upload (2M max):duit2.jpg
Follow @emfteam on Twitter
Powered by EmailMeForm



2 comments:

  1. Hari yang baik,
    Nama saya Marcu Dorlca, saya dari Romania. Saya ingin memberi keterangan mengenai peminjam yang baik yang menunjukkan saya cahaya selepas dia ditangkap oleh dua pemberi pinjaman antarabangsa yang berbeza di Internet, semuanya berjanji untuk memberi saya pinjaman selepas mereka membuat saya membayar banyak cukai dan mereka tidak memberi saya apa-apa dan tidak mempunyai sebarang keputusan yang positif. Saya telah kehilangan wang saya yang diperolehi dan jumlah itu (3,000 euro). Suatu hari saya melayari internet yang kelihatan keliru dan kecewa, maka saya mendapat kesaksian daripada seorang wanita yang juga ditipu dan akhirnya terikat dengan kredit yang sah dan boleh dipercayai Puan Alicia Radu (aliciaradu260@gmail.com) di mana dia akhirnya mengambil jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian saya memberitahu mereka tentang bagaimana saya dirompak oleh dua pemiutang yang berbeza yang tidak lebih daripada memberi saya lebih banyak kesakitan. Saya menerangkan kepada mereka melalui e-mel. Mereka memberitahu saya untuk berhenti menangis kerana saya akan mengambil pinjaman saya dari syarikat mereka dan juga membuat pilihan yang tepat dengan menghubungi mereka. Saya telah menyelesaikan borang pinjaman dan saya telah melakukan semua yang saya telah diminta dan saya telah diberi pinjaman sebanyak 25,000.00 € oleh syarikat hebat ini. Di sini saya gembira dengan keluarga saya hari ini kerana ibu Alicia Radu telah memberi saya pinjaman, jadi saya bersumpah kepada diri saya sendiri bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya menerima pinjaman saya. Saya fikir orang lain juga menjadi saksi dan pemiutang yang sama. Adakah anda memerlukan pinjaman kecemasan? Mohon dan cepat hubungi ibu dengan e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (marcudorlca750@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. Singkat kata untuk keuntungan yang luar biasa yang anda bantu saya perolehi hanya dalam seminggu dengan strategi pilihan binari. Maaf kerana saya ragu pada awalnya, saya melabur $ 200 dan memperoleh $ 2,500 hanya dalam satu minggu, dan terus melabur lebih banyak lagi, hari ini saya mempunyai kewangan berjaya, anda boleh menghubunginya melalui e-mel: carlose78910@gmail.com
    Melalui whatsapp: (+12166263236)
    Saya nasihatkan anda jangan ragu-ragu. Dia hebat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...