Iklan Paling Popular

24 September 2012

: Pakej Percutian Ke Pulau Redang & Pulau Kapas

Tajuk Iklan*:Pakej Percutian Ke Pulau Redang & Pulau Kapas
Name*:nasrul
Web Site:www.terjahpulau.blogspot.com
Email*:hcare_01@hotmail.com
Isi Iklan Anda*:Bagi mana-mana pihak yang ingin dapatkan pakej termurah untuk pulau redang dan pulau kapas . Sila tinggalkan e-mel @ no telefon untuk dihubungi . Pakej untuk Pulau Kapas serendah RM 200 & Pakej untuk Pulau Redang serendah RM 360 . untuk maklumat lanjut sila emelkan kepada saya permintaan anda

Emel : hcare_01@hotmail.com
Contact Number : Nasrul
Foto Upload (2M max):redang .jpg



Powered by EmailMeForm



2 comments:

  1. Haiii... Pls send to my mail hamizah17@yahoo.com pakej pulau kapas n pulsing redang... Nk survey utk next year..Tq

    ReplyDelete
  2. Singkat kata untuk keuntungan yang luar biasa yang anda bantu saya perolehi hanya dalam seminggu dengan strategi pilihan binari. Maaf kerana saya ragu pada awalnya, saya melabur $ 200 dan memperoleh $ 2,500 hanya dalam satu minggu, dan terus melabur lebih banyak lagi, hari ini saya mempunyai kewangan berjaya, anda boleh menghubunginya melalui e-mel: carlose78910@gmail.com
    Melalui whatsapp: (+12166263236)
    Saya nasihatkan anda jangan ragu-ragu. Dia hebat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...